14. lokakuuta 2009

Erilaisia kädentaitoja

Olen varmasti monelle hehkuttanutkin hopeakorukurssia, jolla olin äidin kanssa tänä syksynä. Kesto oli kaksi viikonloppua, 2 x 5 tuntia kummassakin ja lisäksi yksi tutustumisilta. Yllättävän paljon sitä sai aikaiseksi melko lyhyen kurssin aikana (ja yllättävän paljon rahaa paloi materiaaleihin...). Monta joululahjaa tuli tehtyä valmiiksi ja nyt on itselläkin perusvälineet, joten lisää koruja voi syntyä jatkossa kotonakin. Tässä kuitenkin muutama itselle tehty koru kurssilta:



Lisäksi olen saanut vihdoin viimeisteltyä itselle neulomani valkoisen pitsihuivin. Lankana on Sublimen ylellisen pehmeä Sublime Yarns Cashmere Merino Silk DK ja ohjeena Gail (aka Nightsongs). Puikot olivat 4,5 mm.


Päivystyksen jälkeisessä nythän-minulla-on-sitä-rahaa-fiiliksessä tilasin viime lauantaina paljon kehutun Knitpron vaihtopäällisen pyöröpuikkosetin. Se saapui tänään postissa (ja kuten näkyy, samalla tuli tilattua pari kerää lankaa). Tinttamarellin nettikaupasta tuli myös kaupanpäällisinä kaksi söpöä nalle-silmukkamerkkiä! Enpä malta päästä kokeilemaan!

3 kommenttia:

  1. "Oih!" kaikkiin erikseen :)

    VastaaPoista
  2. Toi Gail on niin ihana, paljon parempi kuin siinä Ravelryn pattern-kuvassa :) Kerro sit kokemuksia noista vaihtopääpuikoista :)

    VastaaPoista
  3. Mä tykkään eniten tosta keskimmäisestä pitkästä ketjusta, tosi ihana!

    VastaaPoista